Звіт голови районної ради про виконання повноважень за період з лютого 2018 року по лютий 2019 року

15.02.19

ЗВІТ

голови Драбівської районної ради Дзеги Володимира Дмитровича

про виконання повноважень за період

з лютого 2018 року по лютий 2019 року

Відповідно до пункту 17 частини шостої статті 55 Закону  України  «Про місцеве самоврядування в Україні» представляю звіт про виконання повноважень та свою діяльність на посаді  голови  районної  ради  за період з лютого 2018 року по лютий 2019 року.

Впродовж звітного періоду районна рада працювала відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про доступ до публічної інформації» та згідно з Регламентом Драбівської районної ради сьомого скликання.

Все, що нами зроблено – це результат колективної праці кожного депутата, постійних комісій, президії районної ради, виконавчого апарату районної ради, співпраці з районною державною адміністрацією, сільськими, селищною радами, керівниками підприємств, установ і організацій та громадськістю району.

Характеризуючи роботу районної ради, хочу зазначити, що вищий представницький орган району працював стабільно і послідовно. Можна сказати, що цей час ми подолали без гострих політичних конфліктів у раді, за що я щиро вдячний усім депутатам.

Разом із вами ми прагнули організувати її діяльність так, щоб якомога ефективніше виконувати свої обов’язки, передбачені діючим законодавством і, головне, компетентно приймати відповідні  рішення.

Спільними зусиллями було вирішено ряд важливих завдань:

проведено капітальний ремонт дільниці смт Драбів амбулаторії загальної практики сімейної медицини на суму 500 тис. грн.;

придбано обладнання для загальноосвітніх шкіл району. На це використано 1 млн. 741,7 тис. грн.;

відремонтовано дороги загального користування місцевого та державного значення  на  суму  2 млн. 941 тис.грн.

Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» чітко визначено повноваження голови районної ради,  на основі чого будувалася моя робота  щодо організації сесійної діяльності районної ради.

Виконавчим апаратом районної ради забезпечено своєчасну підготовку 9 пленарних засідань ради. Всього депутатами розглянуто 161 питання та ухвалено 161 рішення.

За структурою ухвалених рішень:

         –  49  стосуються  бюджету та  соціально-економічного розвитку;

         –  30  освіти, охорони здоров’я, культури, молодіжної політики та спорту;

22  управління майном районної комунальної власності;

4  правоохоронної діяльності, цивільного захисту та оборони;

         –  2  екології, користування надрами, лісового господарства;

         –   6  дорожньої інфраструктури;

         –  13  щодо організаційної роботи районної ради;

28  у сфері земельних відносин.

Протягом звітного періоду депутатами районної ради було схвалено 6 звернень:

до Голови Верховної Ради України Парубія А.В., голів депутатських фракцій (груп) у Верховній Раді України, народних депутатів України

      щодо підтримки законопроекту №7403-2;

до Президента України Порошенка П.О., Прем’єр-міністра України Гройсмана В.Б. щодо висловлення недовіри керівництву Черкаського обласного управління та Маньківського районного відділу Держгеокадастру;

до Вселенського Патріарха Варфоломія щодо надання Томосу про автокефалію Православної Церкви в Україні;

до  Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів України Бобова Г.Б., Ничипоренка В.М., Яценка А.В. щодо впровадження реформ в галузях освіти та медицини;

до Кабінету Міністрів України, Державного агентства автомобільних доріг України, керівників депутатських фракцій Верховної Ради України, народних депутатів України Ляшка О.В., Зубика В.В., Черкаської обласної державної адміністрації щодо сприяння у виділенні коштів на поточний середній ремонт автодороги М-03 Т-24-09 Драбів-Золотоноша;

до Кабінету Міністрів України щодо зниження ціни на газ для населення.

На пленарних засіданнях районної ради також заслухано звіт голови районної державної адміністрації про виконання програм економічного і соціально – культурного  розвитку Драбівського району та делегованих районною радою повноважень, звіти керівників комунальних закладів районної ради.

За відповідний період депутатами затверджено 18 районних програм, внесено зміни до 27.  Серед найважливіших: схвалено Програму економічного, соціального та культурного розвитку Драбівського району на 2018 рік; Програму зайнятості населення Драбівського району на 2018 – 2020 роки; Програму розвитку вторинної медичної допомоги в Драбівському районі на 2018 – 2022 роки;  Програму формування, матеріально-технічного забезпечення Драбівського районного військового комісаріату на 2018-2019 роки;  Програму територіальної оборони Драбівського району на 2018 - 2022 роки; Програму розвитку малого підприємництва в Драбівському районі на 2019 - 2020 роки; Програму модернізації комунальної теплоенергетики Драбівського  району на 2018 -2020 роки.

Усього ж на контролі депутатів районної ради перебуває 72 районні програми, 15  з  яких потребує зняття з контролю або продовження терміну дії.

За минулий 2018 рік за рахунок коштів районного бюджету профінансовано районних програм на загальну суму 7  млн. 953,2 тис. грн.

Найбільше  у  2018 році виділено коштів на:

 - Програму фінансування ремонту доріг державного значення, які проходять територією Драбівського району на 2016-2018 роки - 2 млн. 145 тис. грн.;

-  районну комплексну Програму «Турбота» на 2014-2020 роки - 2 млн. 592 тис. грн.;

- районну цільову соціальну програму забезпечення пожежної безпеки на 2016-2020 роки  - 533 тис. грн.;

- Програму збереження архівних фондів у Драбівському районі на 2016-2020 роки – 365 тис. грн.;

- Програму фінансової підтримки філії «Драбівський райавтодор» дочірнього підприємства  «Черкаський облавтодор» з утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Драбівського району на 2016 – 2020 роки - 745 тис. грн.;

- Програму забезпечення правопорядку в Драбівському районі на 2016-2020 роки – 100 тис. грн.

Особлива увага приділяється реалізації  Програми  надання депутатами районної ради одноразової  грошової допомоги  громадянам за рахунок коштів районного бюджету  на  2016 – 2020 роки.

Фінансування програми за звітний період дало можливість 260-ти жителям  району отримати допомогу на лікування та вирішення соціально-побутових проблем на загальну суму 376 тис. грн., що на 188 тис. грн. більше ніж у 2017 році.

Одним із  ефективних засобів реалізації соціально-економічної політики в районі є збереження та належне використання майна спільної власності територіальних громад.

На даний час в районній комунальній власності перебуває  60 об’єктів:   

з них: 5 закладів охорони здоров’я, 29 – освіти, 6 – культури, 2 – захисту населення, 16 – інших бюджетних установ  та        2 госпрозрахункових підприємства.

Протягом звітного періоду відділом  з питань майна районної комунальної власності районної ради підготовлено 50 проектів рішень, 22 з яких стосувались майнових питань та  28 - затвердження нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

Здійснено організаційні заходи щодо впорядкування технічної документації на нерухоме майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ Драбівського району.

Виготовлено технічні документації на будівлі 6 закладів освіти та 2 технічні документації на земельні ділянки на яких знаходиться районний Центр культури і дозвілля та Погребська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. На ці цілі використано 38,4 тис. грн.

Також  оформлено свідоцтва права власності на нерухоме майно      21 закладу освіти.

Проведено тендерні закупівлі за переговорною процедурою на електроенергію та теплопостачання.

Відповідно до власних повноважень, районна рада вирішує питання щодо підбору та затвердження на посади керівників комунальних підприємств.

За звітний період районною радою було продовжено 3 контракти, а також затверджені Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та Порядок проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника закладу охорони здоров’я, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Драбівського району.

На минулій 32 сесії районної ради депутати погодили призначення директора Кононівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, а в ході роботи сьогоднішнього пленарного засідання буде розглянуто питання про призначення на посаду та укладення контракту із керівником комунального некомерційного підприємства «Драбівський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Драбівської районної ради.

Проводився моніторинг розміру та ставок орендної плати. Так, протягом 2018 року надходження від орендної плати становили 165, 3 тис. грн., це на 9,1 тис. грн. більше ніж у 2017 році.

Станом на 1 січня 2019 року укладено 68 договорів оренди майна що є спільною власністю територіальних громад Драбівського району.

Протягом звітного періоду було проведено 3 конкурси на право укладання договорів оренди майна районної комунальної власності та підготовлено 23 договорів про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю.

Значна увага приділялася утриманню та ремонту адміністративного приміщення  Будинку рад. Протягом року замінено 18 вікон на енергозберігаючі, відремонтовано санітарний вузол на 2 поверсі. Цю роботу плануємо продовжити і в 2019 році.

Важливою складовою роботи ради є діяльність постійних комісій, які відповідно до статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами, створеними для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, що належать до їх відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.

Висновки та рекомендації постійних комісій щодо розглянутих питань виносились на розгляд президії та пленарних засідань.

Необхідно відзначити, що протягом звітного періоду районна рада, без сумніву, збагатила свій досвід. Значно ретельніше і послідовніше проходив розгляд питань на засіданнях постійних комісій. Такий підхід сприяв прийняттю достатньо обґрунтованих і виважених рішень.

Вважаю, що постійні комісії і надалі мають максимально використовувати свої можливості з реалізації депутатських повноважень, визначених чинним законодавством.

З метою забезпечення контролю за надходженням і раціональним використанням бюджетних коштів, в районній раді працює постійна комісія з питань планування, бюджету та фінансів (заступник голови комісії - Перепелиця Валерій Володимирович).

Робота комісії у звітному періоді, відрізнялася активністю, конструктивністю і принциповістю. Всього було проведено 14 засідань, на яких розглянуто 37 питань.

Невід'ємною умовою реалізації будь-яких програмних заходів є фінансування, тобто успішна реалізація бюджетного процесу.

Одностайність позицій у фінансових питаннях дали можливість своєчасно прийняти районний бюджет на 2018 рік.

Ним, зокрема, були передбачені видатки на освіту в сумі 100 млн. 806,4 тис. грн.,  охорону здоров`я   - 52 млн. 529,7 тис. грн., соціальний захист та соціальне забезпечення - 166 млн. 828,7 тис. грн., культуру і мистецтво – 10 млн. 200 тис. грн., фізичну культуру і спорт – 1 млн. 450,5  тис. грн.

Відповідно до пропозицій депутатів, при внесенні змін до районного бюджету на 2018 рік розподілено понад 20 млн. грн. вільного залишку та коштів від перевиконання доходної частини районного бюджету.

Зокрема, освітній галузі додатково були виділені 6 млн. 732,4 тис. грн., які спрямовані на  заробітну плату, продукти харчування, придбання підручників, реконструкцію газових котелень шкіл району, встановлення віконних та дверних блоків, ремонт їдальні Білоусівської ЗОШ І-ІІІ ст.,   капітальний  ремонт  фасаду Шрамківської  ЗОШ  І-ІІІ ст. ;

охороні здоров`я виділено 5 млн. 251,4 тис. грн.  на   заробітну плату, медикаменти, продукти харчування, утримання установ охорони здоров’я, придбання та ремонт медобладнання, комп’ютерної техніки;

соціальному  захисту спрямовано 2 млн. 372,7 тис. грн. на  одноразову допомогу громадянам, які знаходяться у складних життєвих ситуаціях, допомогу учасникам АТО та членам їх сімей, фінансування громадських робіт, компенсацію на пільговий проїзд;

культурі надано 1 млн. 193,3 тис. грн. на капітальний ремонт приміщення районного Центру культури і дозвілля, придбання обладнання охоронної сигналізації для районного музею;

фізичній культурі і спорту – 312,9 тис. грн. на покращення матеріально-технічного забезпечення фізкультурно-оздоровчого клубу «Колос», заробітну плату, енергоносії;

надано субвенції  іншим  бюджетам – обласному та сільським, селищним на суму 5 млн. 505,9 тис. грн.

Районний бюджет на 2019 рік пройшов широке обговорення та був одностайно прийнятий на 32 черговій сесії районної ради у грудні минулого року.

Він, зокрема,  передбачає видатки на основні галузі, які фінансуються за рахунок коштів районного бюджету з урахуванням державних субвенцій,  в сумі 259 млн. 459 тис. 228 грн.

На освіту буде спрямовано 75 млн. 529,3 тис. грн., на охорону здоров’я –38 млн. 906,1 тис. грн, соціальний захист та соціальне забезпечення – 119 млн. 747,6 тис. грн., на культуру і мистецтво – 9 млн. 480,3 тис. грн., на фізичну культуру і спорт –1 млн. 350 тис. грн., інші видатки – 4 млн. 679,8 тис. грн.

На сьогоднішній сесії при внесенні змін до районного бюджету за рахунок вільних залишків на початок року планується розподілити близько 11 млн. грн. з метою вирішення найважливіших потреб району.

Постійна комісія районної ради  із соціальних питань ( голова – Орел Світлана Іванівна) провела 8 засідань,  розглянула 49 питань, спрямованих на розвиток гуманітарної сфери, роботу закладів освіти та культури, медичних установ, контролювала виконання галузевих програм.

Постійною комісією опрацьовано важливі рішення районної ради, зокрема,  Програму розвитку вторинної медичної допомоги в Драбівському районі на 2018 – 2022 роки, Програму розвитку фізичної культури і спорту в районі на 2018 – 2022 роки, Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, Порядок проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника закладу охорони здоров’я, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Драбівського району.

Постійна комісія районної ради з питань  агропромислового комплексу, земельних відносин, екології та охорони навколишнього природного середовища  (голова комісії - Шинкаренко  Володимир Андрійович) провела 6 засідань,  розглянула 41 питання. Комісія постійно  працювала над виконанням Закону України   «Про оцінку земель», в частині  затвердження технічної   документації    з    нормативної  грошової оцінки  земельних ділянок, які  надані у власність громадянам або в оренду сільськогосподарським виробникам.

Постійна комісія районної ради  з  питань економічного розвитку району,  комунальної власності та державної  регуляторної політики   (голова - Гайдай Іван  Володимирович)   розглянула 42 питання. Робота  комісії була спрямована  на  здійснення  контролю за ефективністю володіння, використання і управління  майном    спільної  власності   територіальних  громад сіл, селищ району.  Важливим   напрямком  стало  опрацювання проектів  рішень «Про Програму розвитку малого підприємництва в Драбівському районі на 2019 - 2020 роки», «Про внесення змін до Програми розвитку дорожньої інфраструктури і фінансування робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Драбівському районі на 2016 - 2020 роки», «Про припинення шляхом реорганізації (перетворення) Комунального закладу Драбівської районної ради «Драбівський Центр первинної медико-санітарної допомоги» в комунальне некомерційне підприємство «Драбівський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Драбівської районної ради» та «Про припинення шляхом реорганізації (перетворення) Драбівської центральної районної лікарні в комунальне некомерційне підприємство «Драбівська лікарня».

Постійна комісія районної ради з питань  дотримання   законності, правопорядку, депутатської діяльності та етики (голова комісії - Скопич Оксана  Василівна)   розглянула   32  питання. Комісія  спрямовувала   свою   роботу  на дотримання норм  законів України  «Про статус депутатів місцевих рад», «Про  запобігання корупції». Було ініційовано внесення змін до складу постійних комісій районної ради, розглянуто  проекти рішень  «Про внесення змін до районної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2016-2020 роки», «Про Програму формування, матеріально-технічного забезпечення Драбівського районного військового комісаріату на 2018-2019 роки», «Про Програму територіальної оборони Драбівського району на 2018 - 2022 роки», «Про визначення орієнтовних строків проведення звітів депутатів Драбівської районної ради VIІ скликання перед виборцями».

 Важливу роль у координації роботи ради, прийнятті рішень виконує дорадчий  орган  ради – президія.

Впродовж   звітного  періоду відбулося  9 засідань президії районної ради, схвалено 159 рішень, які забезпечували ефективність роботи депутатського корпусу на пленарних засіданнях, прийняття узгоджених пропозицій, особливо щодо питань, які викликали зауваження та дискусії депутатів районної ради.

Всі питання, які виносились на розгляд сесії районної ради, були попередньо розглянуті президією районної ради.

Більшість депутатів з усією відповідальністю ставились до своїх депутатських обов’язків, регулярно відвідували засідання постійних комісій, пленарних засідань, брали активну участь в обговоренні, вивченні питань та підготовці проектів рішень.     

 Загалом явка депутатів на сесії складала близько 70 відсотків. Вважаю таку участь депутатів у пленарних засіданнях недостатньою. Хочу висловити побажання щодо покращення активності депутатів  і  по можливості забезпечення 100 відсотків явки на сесії.

Свідченням активності депутатів районної ради є запити та звернення, висловлені  під час пленарних засідань, підтримані  всіма депутатами та направлені до виконавців. 

Всі сесійні засідання проходили організовано, відкрито і гласно із залученням керівників районних служб, начальників відділів та управлінь райдержадміністрації, сільських, селищного голів, за участю представників засобів масової інформації, громадськості району.

За звітний період в межах повноважень мною видано 77  розпоряджень з основної діяльності  та   76  - з питань кадрової роботи.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», для здійснення організаційного, правового, інформаційно-аналітичного і матеріально-технічного забезпечення діяльності депутатів в районній раді працює виконавчий апарат у складі  9  посадових осіб.

Як голова районної ради, разом з виконавчим апаратом завжди намагався забезпечити виконання положень регламенту районної ради щодо вчасного подання матеріалів на розгляд сесій, якісної підготовки документів.

Оголошення про скликання сесій завжди вчасно публікувалися у районній газеті «Драбівщина», розміщувалися на офіційному веб-сайті районної ради.

Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавчим апаратом районної ради на офіційному сайті районної ради публікувалися проекти рішень і пояснювальні записки їх авторів завчасно до початку роботи сесій районної ради.

На виконання вимог статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» результати поіменного голосування оприлюднювалися на сайті в день проведення сесії.

Значна увага приділялася здійсненню заходів щодо запобігання і протидії корупції. Зокрема, визначено уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції серед посадових осіб та депутатів районної ради.

На контролі - питання подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за електронною системою подання. Депутатам районної ради надавалася значна методична та практична допомога по заповненню електронних декларацій. Дотримувалися також вимоги законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.

За цей період  до  Драбівської районної ради надійшло 1190 вхідних документів, направлено в різні установи, підприємства, організації 493 вихідних документів. Виконавчим апаратом  проводилася робота щодо їх своєчасного виконання.

Серед усіх напрямів діяльності голови районної ради особливе місце відведено організації роботи з розгляду звернень громадян та забезпеченню їх особистого прийому керівництвом ради.

Вважаю, що звернення громадян є найважливішою формою зворотного зв’язку між районною радою та громадянином, а інформація, що міститься в них, найчастіше слугує орієнтиром при прийнятті важливих рішень в інтересах жителів району.

Мною проводився прийом громадян не лише у  визначені графіком дні, але і при необхідності - щоденно.

Усього впродовж звітного періоду до районної ради надійшло 31 звернення, з них письмових - 30. На особистому прийомі у керівництва районної ради побувало – 75 осіб. Індивідуальних звернень надійшло - 20, колективних - 11. Із поданих звернень - 25 заяв, 5 - скарг, 1 - пропозиція.

Найактуальніші питання, які порушують у зверненнях громадяни, стосуються: соціального захисту (надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових проблем), земельних відносин (оформлення державних актів на землю, розрахунки за здані в оренду земельні паї, індивідуальне землекористування), питання автобусного сполучення.

Вважаю, що головним критерієм у роботі із зверненнями громадян є зменшення кількості скарг та повторних звернень, що чітко прослідковується за звітний період.

За окремими графіками плануються та проводяться виїзні прийоми за місцем проживання громадян. Всього проведено  19  таких прийомів у селах: Шрамківка, Перервинці, Свічківка, Білоусівка, Безпальче, Драбове-Барятинське, Левченки, Кантакузівка, Кононівка, Криштопівка, Демки, Бойківщина, Коломиці, Михайлівка, Безбородьки, Великий Хутір, Рождественське, Ковалівка, Яворівка.  Основні питання, з якими зверталися мешканці району  в територіальних громадах стосувалися аграрної політики та земельних відносин, транспорту і зв’язку,  соціального захисту.

З метою підтримки діяльності органів місцевого самоврядування, створення моральних та матеріальних стимулів для підвищення ефективності роботи посадових осіб місцевого самоврядування, поширення кращого досвіду у лютому 2018 року в районі проведено конкурс на кращу сільську раду, за результатами роботи у 2017  році.

Переможцями конкурсу стали  - Кононівська сільська рада, яка зайняла І місце (10000 грн.), Нехайківська та Золотоношківська сільські ради розділили ІІ місце (по 7000 грн.) і ІІІ місце посіла Великохутірська сільська рада (5000 грн.).

Кононівська сільська рада як переможець районного конкурсу, взяла участь у щорічному обласному конкурсі на кращу сільську раду, де здобула друге місце.

В   умовах  реформування вкрай важливим є постійне підвищення  рівня професійної  компетентності   працівників  органів  місцевого  самоврядування.

За сприяння районної ради 22 посадові особи районної, сільських рад пройшли навчання на базі Черкаського центру підвищення кваліфікації та перепідготовки органів державної влади та місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. Двоє сільських голів стали студентами Національної академії державного управління при Президентові України.

У період 30 квітня – 2 травня минулого року з метою ознайомлення з розвитком малого підприємництва територіальних громад Закарпатської області керівники органів місцевого самоврядування Драбівщини відвідали Хустський район.

У липні 2018 року для сільських голів був проведений виїзний семінар на тему: «Головний орієнтир – інтереси громади», під час якого  вони  ознайомилися з роботою 4 територіальних громад - Кантакузівської, Яворівської, Кононівської та Ковалівської.

За ініціативи районної ради у жовтні 2018 року викладачами Черкаського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів на базі Шрамківської сільської ради проведено виїзний короткостроковий семінар для секретарів сільських, селищної рад на тему: «Територіальна організація влади та реформа місцевого самоврядування».

Працівники виконавчого апарату також надавали консультативно-методичну і практичну допомогу посадовим особам сільських рад у тому числі з виїздом на місця.

Як голова районної ради, роблю все для того, щоб районна рада вела свою діяльність відкрито і прозоро.  Робота районної ради висвітлюється районною газетою «Драбівщина» і радіомовленням. У інформаційно-політичному тижневику постійно друкуються рубрики та інформації про діяльність органів місцевого самоврядування.

До Дня місцевого самоврядування підготовлено спецвипуск районної газети, де надруковано 18 матеріалів про роботу органів та представників місцевого самоврядування. Також регулярно здійснюється зв'язок із працівниками обласних та, за потреби,  всеукраїнських електронних та друкованих засобів масової інформації  з метою об`єктивного висвітлення подій у Драбівському районі.

Депутати та керівництво районної ради неодноразово давали інтерв’ю, коментарі стосовно різних питань життєдіяльності району, зокрема, друкувалися  в  газетах «Драбівщина», «Черкаський край».

З метою вдосконалення процедури звернення до районної  ради  на  офіційному веб-сайті встановлено додатковий модуль «Електронні петиції», який дає змогу громадянам звертатися до Драбівської  районної  ради через офіційний веб-сайт та здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції. За звітний період опрацьовано 2 електронні петиції.

На сайті районної ради щодня розміщується інформація стосовно діяльності районної ради VІІ скликання, систематично подаються матеріали з питань, що розглядаються на сесіях районної ради. За звітний період розміщено 474 інформаційних повідомлень та прес-релізів. Крім того до загального доступу громадян  став можливим 161 офіційний документ районної ради.

Разом з тим, хочу наголосити, що на сучасному етапі проведення реформ, громадськість відчуває нестачу інформації. За цим стоять інтереси наших виборців, а тому посадові особи органів місцевого самоврядування, депутати місцевих рад не повинні бути сторонніми спостерігачами.

Вважаю, що на офіційному сайті районної ради необхідно значно більше розміщувати інформації  про  діяльність депутатів районної ради, зокрема, про їх зустрічі з виборцями, про вирішення, порушених людьми,  питань,  звітів депутатів про свою роботу.

Районною радою налагоджено активну взаємодію із депутатами Черкаської обласної ради – Буцьком Сергієм Антоновичем, Плічком Григорієм Івановичем, Коротковим Олександром Григоровичем, Бачинською Іриною Ігорівною,  які вболівають за районну громаду та потреби своїх виборців.

За сприяння народного депутата України Зубика Володимира Володимировича у минулому році понад 10,4 млн. грн. субвенції з державного бюджету виділено на соціально-економічний розвиток району. За це я щиро вдячним усім нашим депутатам.

Розуміючи важливість громадських організацій,  завжди підтримуємо плідну співпрацю з ними. На статутну діяльність громадських організацій у минулому році із районного бюджету було виділено  371 тис. грн.

Одним із основних напрямків є спільна робота саме із районною організацією ветеранів, оскільки вважаємо за необхідність враховувати думку небайдужих людей із величезним життєвим досвідом, підтримувати ветеранів району, намагаючись зробити їх життя більш кращим.

Значну увагу в роботі приділяв розвитку фізичної культури та спорту краю. Зокрема, проведенню Чемпіонату району з футболу, змагань з міні-футболу, волейболу, настільного тенісу, діяльності федерації футболу Драбівщини, проведенню заходу «Найспортивніше село Драбівщини», організації участі збірної команди району в обласній Спартакіаді серед депутатів обласної, районних, міських, сільських та селищних рад.

Драбівська районна рада є співзасновником Драбівської дитячо-юнацької спортивної школи «Слов'яни». У 2018 році в школі займалося 169 дітей, діяло 3 відділення та 4 філіали в селах Кантакузівка, Погреби, Мойсівка, Білоусівка.

За минулий рік школа підготувала 12 чемпіонів і призерів Черкаської області  та  8 чемпіонів і призерів  України. Вихованець  школи  Моісєєв Алєксєй став срібним призером Кубка Європи (Іспанія, Мадрид) по боротьбі самбо серед дорослих, срібним призером  Чемпіонату  Європи (Чехія) по самбо   та Кубка Європи ( Угорщина) по дзюдо та посів 3 місце в командному Кубку Європи по самбо.

У звітному періоді нашим завданням було забезпечення продуктивної та результативної співпраці з органами місцевого самоврядування. Щоб дізнатися  про  реальний стан на місцях, із  робочими поїздками побував у більшості сільських рад.  У 2018 році брав участь у проведенні загальних зборів громадян за місцем проживання в 11 селах району, привітав зі святом - Днем села мешканців  5  населених пунктів.

Підсумовуючи,  хочу ще раз зазначити, що мій звіт побудований на виконанні повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Загалом у 2018 році районна рада працювала активно, системно, забезпечуючи виконання прийнятих рішень, спрямувала свої зусилля на пошук дієвих шляхів підвищення ролі органів місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку Драбівщини.

Зроблено багато, але будемо об’єктивними – сьогодні перед нами стоять нові завдання і виклики.

Пріоритетами  у діяльності Драбівської  районної  ради  вважаю напрямки, викладені у Стратегії  роботи районної ради на 2019 рік:

-  забезпечення належної організаційної, правової, інформаційної, аналітичної діяльності районної ради, здійснення взаємодії з органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, громадськістю;

- реалізація Програми підтримки місцевого самоврядування Драбівського району на 2014 – 2020 роки, яка сприятиме створенню належних умов для підвищення ефективності діяльності місцевих рад Драбівського району;

-  удосконалення роботи працівників виконавчого апарату районної ради з метою своєчасної та належної підготовки засідань сесій районної ради, президії, постійних комісій районної ради та питань, що виносяться на їх розгляд;

- здійснення дієвого контролю за прийнятими радою рішеннями;

 - покращення роботи із зверненнями громадян. Збільшення кількості виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання, підвищення відсотку вирішення проблем на місцях;

- виготовлення технічної документації на земельні ділянки на яких розміщене нерухоме майно, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Драбівського району;

- оформлення права власності на нерухоме майно, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Драбівського району;

- організація та забезпечення проведення приватизації (продажу) майна, що належать до комунальної власності районної ради;

- підготовка пропозицій щодо залучення інвестицій для місцевого розвитку Драбівського району.

Але для кожного із нас не існує важливішої мети, ніж турбота про людей, їхній добробут та достойний рівень життя. Ми маємо зберегти та примножити позитивні надбання у 2019 році,  щоб у майбутньому довіра людей до представницьких органів влади зростала.

Закликаю усіх і надалі працювати з повною віддачею в інтересах жителів краю,  на  благо територіальних  громад.

Повернутись

Зараз немає петицій на які триває збір підписів

Переглянути всі петиції »

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація