Мінрегіон розробив механізм перевірки якості житлово-комунальних послуг

27.12.18

Уряд підвищує якість надання житлово-комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком. Для цього розробили Механізм перевірки їх належної кількості та якості, визначених типовим договором між споживачем та постачальником. Ми продовжуємо імплементувати Закон «Про житлово-комунальні послуги». На цьому наголосив на засіданні Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття відповідної постанови.

«Споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок якості ЖКП та в подальшому отримувати відшкодування. Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком. Таким чином, ми посилюємо права та інтереси споживачів та встановлюємо прозорі механізми взаємодії споживача та надавача послуг відповідно до європейських стандартів», — наголосив Геннадій Зубко.

Постановою затверджена форма акта-претензії та механізм його задоволення.

Документ розроблено Мінрегіоном та вступає в силу з 1 травня 2019 року.

За інформацією cлужби Віце-прем'єр-міністра України

Повернутись

Зараз немає петицій на які триває збір підписів

Переглянути всі петиції »

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація